Zvyšování počtu konverzí na webu

Home / Zvyšování počtu konverzí na webu

Mít více je zpravidla lepší, než mít méně. O počtu konverzí na webových stránkách to platí dvojnásob. Jak toho ale dosáhnout?

Chcete-li mít více platících zákazníků, potřebujete kvalitní produkt, který je alfou i omegou podnikání. Ani ten se však sám neprodá. Je potřeba nastavit webové stránky tak, aby se lidé snadno zorientovali a směřovali k tomu, že si objednají vaši službu či produkt. Následně je potřeba nastavit placenou reklamu a přivádět více lidí, kteří mají o produkty zájem.

Jak dosáhneme zvýšení konverzí

Koknverze na webových stránkách je událostí, kterou uživatel webu udělá a má význam v prodejním procesu. Může jít o stažení katalogu, zobrazení ceníku, zadání e-mailu, odeslání formuláře a samozřejmě i potvrzení objednávky. Zjednodušeně řečeno – navýšení počtu konverzí vede k navýšení počtu objednávek. První metodou, kterou využíváme je A / B testování, druhou metodou je pak správa reklamních kampaní, které přivádí zákazníky.

A / B testování

Je jednoduchá metoda, jak pomocí testování více variant prezentace produktů dosáhnout zvýšení počtu objednávek. V zásadě jde o práci s čísly, daty a statistiku. Cílem je, abyste za každou investovanou korunu získali korun více. Přečtěte si podrobnější info o AB testování.

Prodejní strategie

Potřebujete-li mít více objednávek, je často vhodným řešením udělat revizi prodejního procesu a ten případně upravit. Příklad: Prodáváte luxusní vozy, ale uživatele přivádíte přímo na stránku, kde si má vůz objednat a z obecně cílených reklamních kampaní. Takový přístup málokdy vede k výsledkům a je velmi nákladný. Místo toho vám velmi pomůže, pokud od uživatele získáte e-mailový kontakt. Díky tomu z něj uděláte také fanouška vaší Facebookové stránky a o měsíc později jej pozvete na zkušební jízdu. To vše automaticky a bez vašeho zásahu. Proto poskytujeme konzultace, které vám pomohou zlepšit a automatizovat komunikaci se zákazníky.

Reklamní kampaně

Pokud již máte webové stránky připravené, je čas přivádět více návštěvníků. Za tímto účelem jsme schopni nastavit celý prodejní proces, včetně reklamních kampaní. Máme bohaté zkušenosti s publikací PR článků, kde jdou naše publikace do tisíců a jsou vhodné při zavádění nových produktů, zvyšování povědomí o značce i zlepšování pozic webu ve vyhledávání. Výborné výsledky nám přináší facebookové reklamní kampaně či PPC reklama na Googlu a Seznamu.

Napište nám více o svém projektu, abychom mohli poradit, jaké reklamní kampaně pro vás budou nejlepší.