Získávání poptávek

Home / Získávání poptávek

Václav měl malou realitní společnost v Litoměřicích. V konkurenci velkých realitních portálů mu však zákazníků stále ubývalo. Pak ho napadlo, soustředit svou pozornost jen na lidi, kteří hledají jednu konkrétní nabídku. Vytvořil jednoduchou webovou stránku s poptávkovým formulářem, kde stálo: “Průvodce realitním trhem na Litoměřicku zdarma ke stažení”. Pak nastavil reklamní kampaně na Facebooku, Seznamu a Googlu a čekal.

Začali mu chodit potvrzení o prvních stažených průvodcích. Uživatelé mu zároveň nechávali e-mail i telefonní číslo. Během následujících dní pak zasílal sérii e-mailů, kde lidem představil další možnosti, které mají při výběru nemovitosti nebo jejím prodeji. Cink cink, zazvonil mu první telefon.

Aby vše fungovalo dobře, začal webové stránky upravovat pomocí AB testování a díky tomu si průvodce stáhlo každý den o 10 lidí více. Jeho počet zákazníků se tak za půl roku zvýšil o 30 procent.

Lead generation strategies – Strategie pro získávání poptávek

Získávání poptávek na internetu je jednou z nejlepších strategií pro dlouhodobý rozvoj vašeho projektu. Uplatňuje se dobře především při uvádění nového produktu na trh, prezentaci a prodeji služeb, nebo u produktů s vysokou přidanou hodnotou či dlouhým nákupním cyklem.

Nevýhodou získávání on-line poptávek (generování leadů) je nutnost ovládat vcelku komplexně problematiku online marketingu. Potřebujete umět nastavit reklamní kampaně, správně pracovat se segmenty zákazníků, vytvářet kreativní texty, nastavit A / B testování webových stránek a začlenit získané kontakty do prodejní strategie podle jejich nákupní fáze. Právě pro tuto komplexnost je často zapotřebí spolupráce s externí agenturou, která má potřebné zkušenosti.

Se získáváním poptávek on-line máme praktické zkušenosti.

Za poslední 4 roky jsme pro své projekty i klienty nasbírali přes 300 000 kontaktů na potencionální zákazníky a kampaněmi pod naším vedením prošlo přes 3 miliony uživatelů. Pomocí “generování leadů” jsme získávali zákazníky prodejcům software, provozovatelům aplikací, na vzdělávací kurzy nebo za účelem prodeje nemovitostí.

Jak vám získáme nové poptávky?

  • Nejprve si zjistíme situaci na trhu a vaši situaci (jak se vám daří poptávky získávat). Rozsegmentujeme si zákazníky na jednotlivé skupiny a rozdělíme je dle nákupního chování. V této fázi je důležité, abychom od vás získali maximum údajů.
  • Potom upravíme, či vytvoříme webové stránky, kde budeme kontakty a poptávky reálně získávat.
  • Nastavíme měření a analytiku, abychom viděli, jak se lidé po stránce pohybují.
  • Připravíme reklamní kampaně a doladíme spolu prodejní proces, který následuje po získání poptávky.
  • Následně testujeme a vyhodnocujeme, která varianta webových stránek a reklamních kampaní přináší největší užitek.

Kolik za poptávku zaplatíte?

Cena se odvíjí od oboru, konkurence, produktu, využívané strategii i počtu poptávek, které chceme získat. Obecně platí, že cena roste úměrně s počtem poptávek – trh není nafukovací. Podstatnou roli hraje i samotná kvalita “leadu”, kdy je velký rozdíl, zda vám někdo zašle předběžnou objednávku, nebo vám odešle dotaz přes poptávkový formulář.

Proto nás pro předběžný odhad ceny kontaktujte níže.