Marketingové kampaně

Home / Marketingové kampaně

Filosofie naší práce nestaví reklamní kampaně na hlavní místo v prodejní strategii. Už z toho důvodu, že náš etický kodex je postaven na kvalitním produktu a minimalizaci reklamních výdajů. Přesto jsou důležitým pilířem při zvyšování počtu objednávek, získávání návštěvnosti, při A/B testování a zvyšování počtu konverzí. On-line marketingové kampaně se kterými máme největší zkušenosti jsou:

Článkové kampaně

Za poslední 1,5 roku jsme publikovali přes 3 000 článků. Máme vlastní tým copywriterů, kteří každý den připravují nové tematické články pro naše portfolio 70 webových stránek. Pravidelné publikování článků na tématických webech vás může posunout ve výsledcích vyhledávání a zvýšit povědomí o značce. Zároveň je to jeden z prodejních kanálů, který má velmi vysokou konverzi.

E-mailingové kampaně

Pro své klienty i naše projekty jsme v reklamních kampaních nasbírali přes 300 000 e-mailových kontaktů na zákazníky. E-mail je klíč ke dveřím zákazníka a je velmi důležitý pro automatizaci marketingu a napojení uživatele na vaši aktivitu na sociálních sítích. Díky e-mailu můžete automatizovaně spouštět na uživatele automatizovaně multikanálovou komunikační kampaň.

Facebook kampaně

Na Facebooku máte dnes možnost oslovit více než polovinu obyvatel ČR, SR a zanedlouho i celého světa. Tato rychle se měnící reklamní platforma je výhodná v tom, že si můžete velmi přesně specifikovat, komu, kde, kde a za kolik reklamu zobrazíte. Velmi důležitý je Facebook pro remarketingové kampaně a stal se osvědčeným zdrojem cílené „instantní návštěvnosti“, kdy jsme prakticky ze dne na den schopni přivádět velké množství lidí na váš web. Což využíváme například u A / B testování webových stránek.

PPC kampaně

Asi každý slyšel o reklamně na Googlu či českém vyhledávači Seznam.cz, pro kterou se zažil pojem PPC reklama. To protože nejčastější (i když ne jediná) forma reklamy je taková, že platíte za prokliknutí reklamy uživatelem (pay per click). Pro nastavení těchto kampaní využíváme externí, léty přověřené, partnery. Nesoustředíme se tedy na samotnou správu takových kampaní, ale jejich nastavení děláme v rámci nastavení prodejního procesu, zvýšení návštěvnosti pro testování webu a také pro retargeting uživatelů, kteří již na webu projevili zájem o vaši službu / produkt, ale ještě neobjednali.

To jsou ve zkratce činosti, které realizujeme v rámci našich činností. Pokud máte zájem o spolupráci, přečtěte si něco o nás, nebo nás kontaktujte.